SIHIR BUSUNG KATAK PURU

 ASSALAMUALAIKUM


Firstly aku nk share something yg baru dan aku tak expect benda ni jadi dalam hidup aku iaitu berdepan dengan "sihir"dan"gangguan jin".
Benda yang terjadi ni selepas aku kawen in a few month ada something about wife aku ni n aku musykil. cth "family dia susah dapat baby","kena ada adat yang perlu buat.Benda ni family aku pon pernah sebut tapi aku ni budak IT kot mana percaya tahyul2 ni kan.

Selang beberapa bulan kakak kepada isteri aku ni jadi pendarahan,dan banyak simptom sakit yg mendadak.
yang pegi jumpa org berubat dari silat,jurus,kuntau n bomoh temberang lagi dengan harga 300 ke ribu2 Ringgit abis tapi masih belum sembuh.
Dalam masa yg sama,aku pernah ikut keluarga dia pegi berubat,uskun(ustaz+dukun) berubat tu yg nak gunakan title "ustaz" dan merosakkan title "ustaz" ni bertapa bodohnya perempuan jadi "istihadah" pon tak tahu sedangkan itu basic fardhu ain.. bertapa aku rasa nk lempang muka2 uskun ni.Dan ada nama famous "Ustaz Ro$d@ hasan" anak buah dia masa tu ustaz/uskun is&ail n aw4ng janggut..

yg rawat ni ustaz/uskun ismail dan kemudian ustaz/uskun riduan.. basic knowledge bab sihir pon tak tahu,basic bab taharah "bersuci" pon tak tahu,alih2 tuduh orang hantar sihir..tapi masa tu aku jahil,dan mudah2 kena tipu 1 family n satu malaya percaya🤣🤣.. Lepas balik dari "USTAZ/USKUN ROS## HASSAN" ni kakak ipar dah boleh bernyawa dan hilang angin cuma 2 hari je.. sini adanya persoalan aku. betul ke dia ni ustaz???




Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

SIHIR PEMISAH